måndag 8 november 2010

hand i hand genom livet

igår skypade jag med louise i två timmar, vi pratade om vår jorden runt resa och tillsist kunde jag inte stå upp. Jag hoppade i sängen av lycka, på jullovet ska vi fixa matrial och lite mer kött på benen. Men nu återstår en fråga: vart ska vi spendera nyår 2011? Bali tänker jag skulle va coolt, även kanske en stor stad som typ tokyo, sydney eller varför inte LA, alltså vårt mål är att besöka varje världsdel, lycka till!

Som louise skrev: " fatta en fet backpack-rygga på riggen och sin bästa vän vid sidan av....går det ens att misslyckas då?"
Nej, slutpratat om jordenruntresan nu! Dags att konsentrera sig på livet,
min ända lediga dag idag! SÅ, ja måste städa, fixa med grejjer, köpa en bok och ikväll blir det balett, ska bli riktigt mysigt!

Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer: