lördag 9 april 2011

jag chillar ikväll. Hemma med mamma och pappa en lördagskväll är ytterst sällsynt i mitt liv. Brukar alltid flänga runt över allt. Men i veckan kom jag fram till att jag näst intill måste vara hemma ikväll, då mina helger fram till mitten av maj är fullbokade med jobb, fester och diverse resor. SÅ, ikväll har jag ätit grillat med jordgubssalsa med potatis i ugn. Ätit godis så jag nästan mår illa och legat i soffan sen sju och där ligger jag även nu. Kontrollera stavning är jävligt glad. för allt flytter verkligen på. Jag jobbar, trivs som firren i vattnet, snart är det sommar och det betyder jobb byte för 2 månader. Hallå, älskade Göta kanal! Det är fester planerade, hej jag kommer hem fest, 20 års fest, valborg och sen fyller fan jag 20. IIIH! Jag ska ut och resa i höst med min bästa vän och jag ska på festival i sommar. Jag har världens bästa familj och i Augusti ska jag bli faster. Hallå, ett tecken att man börjar bli gammal då brorsan ska få barn. GAAAAH! :D Denna vecka har vi grillat tre gånger, fiint! Jag har bäddat rent i sängen och fått ett par dööö snygga shorts och två perfekta bikinis! Hallå beach 2011! Imorgon ska jag solaaaaaaaaaaaa! fan. blir lycklig när ja kollar på lördagens videos från marresplace. Fan, va jag älskar er. Ta vara på era vänner, för dem är fan sååå sjjukt bra. HEJ, Cecilia trivs med sitt liv. SLUT på meddelandet. älskar er.

Inga kommentarer: