lördag 24 april 2010

förlåt det var en tid sen. men min kära vän har ju livat upp bloggen lite när jag varit borta, tack älskling.

Jag är mycket stolt att kunna säga att vi ses på kanalen i sommar. Blev inkallad på intervju i torsdags, har ALDRIG varit så nervös. Ringde lite av kontaktboken i telefonen och babblade bort min nervositet, förlåt Viccan om jag terrade dig med mina 4 samtal! Med Viccan i telefon hittade jag till intervjun i Berg. Rak på sak, du har jobbet och en lycklig Cecilia dansade ut från slussarna och upp till bilen. JIPPI! 15 - 16 kör vi kurs på jobbet i Motala, kan bli dö trevligt!

Annars då? Studentklänning fixad, studenskor lika så, balklänning nästan klar, skor fixade, frisyr testad och make up artist fixad. Cecilia är lycklig, lever ungefär på molnen.

Igår lunchade jag med Fia, gick på stan med lite människor och hände med Camilla och Maria innan det blev inhandling av mat med Mamma och sen firande av Christoffer(min bror) på kvällen.
Idag kör vi stan med mamma(fixa det sista), städa trädgården och hänga med Klara. No alkohol denna helg! Hör och häpna! Men nästa helg kör vi all in! TAGGAD!

dags att rusa!
<3

Inga kommentarer: