torsdag 8 april 2010

hemmafru nr1, jag städar, tvättar, diskar och till sist pluggar jag. Riktigt duktig faktiskt! Läst filosofin samt tagit anteckningar, gjort mitt tal i Svenska B och PM till det är snart klart! Nu kör vi!

Ikväll kommer dissar jag utgång och stannar hemma hos min släkt som är på besök. Det är bra att ta hand om sina nära och kära. STHLM var toppen även fast vi aldrig handlar så mycket louise och jag, men vi hade kul! speciellt på vägen ut ur Sthlm där Louise får motorstopp på essingeleden, jag dog och ville helst försvinna ur stolen. Tips 1: låt aldrig Louise köra i Sthlm, hon kan ej läsa skyltar, tips 2: tror inte jag ska köra där heller, då jag framför kungliga operan körde åt fel håll där det stod en stor skylt med körförbud, fint där!
Igår träffade vi Oscar, det blev donken och lite plugg på det!

Dagarna närmare sig lördag, då blir jag ensam. Med de lämnar visst en bil och ett ICA-kort, jag tror jag överlever. I värsta fall har jag cykelavstånd till både pizzeria och mc donalds. En trevlig farmor och farfar som kanbjuda på mat och snälla grannar som ställer upp. det löser sig.

Dags att ta tag i plugget igen,
Auifwiedersehn.

Inga kommentarer: