måndag 24 maj 2010

uppdatering

livet rullar på i en himlans fart. förlåt att jag varit borta en tid. men tiden har inte funnits till för att blogga om mitt liv, det är bättre att leva i nuet och bara va. herrejesus, jag har dansat bal, tränat bal, varit på jobbutbildning, fyllt 19, varit på studentskiva, pluggat, varit i PRAG, firat en nybliven 18 åring, spelat bowling, shoppat och haft det allmänt bra.

nu väntas; student om ett antal dagar men innan dess:
sluta alla lektioner på tors, fira att vi slutat på tors, fika med nille, se på berzan&folkungasbal, festa, träffa vänner, umgås med mina nära och kära och spendera ett antal timmar med min kära SP3E för snart är det slut.

jag villebara mest säga hej och säga att vi kanske ses när lugnet är nere på en lagom nivå. tills dess ta VARA på tiden och ha det förjävligt bra!
love ya

Inga kommentarer: