lördag 29 maj 2010

vi är lediga, vi är fria, vi är klara, så jävla bra det känns!
I torsdags hoppade vi ur skolan glada och nöjda över framtidens alla roliga ting som väntar. Klassträff på storan med lite vin & tilltugg innan det blev burger king i väntan på att dra hem till Malin och köra scharader, trevlig kväll/natt!



Igår hoppade jag upp vid 10 och styrde lite här hemma innan Oscar kom och hämtade mig, for till skolan, lämnade in miniräknaren, fick mvg på projektarbetet och åt lite snållunch i skolan. Gick på stan med maria och Oscar innan Siri och Lovisa kom och vi tog en lunch. Kvällen avslutades med middag med familjen och storstädning av mitt rum!



Idag nalkas bal@folkunga & berzan med Maria och hennes vänner. En picnic står på agendan innan köandet börjar, det lär bli trevligt!

min vän, min fina bästa vän!

Inga kommentarer: