tisdag 29 juni 2010

uppdatering av mitt liv

tiden går.. jag har hunnit jobba mina fyra först pass på göta kanal, det var huur kul som helst, faktiskt! I söndags träffade jag min älskade vän Sofia(Nille) och tog en take away milkshake och satte oss och pratade och pratade, hon är fin hon!
Igår bar det av till Varamon med Isa, Sara och Sandra, himla fin dag! Sedan på kvällen brummade jag hem till bror min som fyllde 25 år.
Idag nalkas stan med fader och sedan 50 års kalas i Linghem!

Jag längtar så där super mycket till helgen och alla fester. På fredag blir det personalfest i Söderköping och på lördagen logfest i KISA och på måndag sticker de tre vännerna och jag till Lisseberg för att åka så mycket vi orkar! HÄRLIGT! '

men nu måste jag rusa till stan, shopping på g,
love ya!

Inga kommentarer: