fredag 28 januari 2011

just nu lever jag lite på Preem. Hängt på Preem 4/4 dagar denna vecka och ikväll så hittar ni mig på Preem. Sen har jag ledig i sisådär 3 days! GÖTT! längtar nästan tills att få träffa mammi och pappi lite normalt igen. Vi går lixom om varandra. Jag sover när de åker till jobbet och när dem kommer hem så jobbar jag, när ja kommer hem så sover dem. Men imorgon blir det normalt igen, skönt! finaste föräldrar.

annars då?
nästa vecka kör vi lite planering angående resan till andra sidan. Nästa vecka måste ja träna mer, 2 gånger denna vecka har ja kört och så ska jag köra på söndag. men hallå, de håller inte riktigt. MER, MER, MER! Nästa vecka åker jag till St:anton, närmare sagt nästa söndag. GALET!

men nu laddar ja för jobb och imorgon för fest, det blir bra!
love from C.

Inga kommentarer: