tisdag 18 januari 2011

möööms. igår körde jag & linn ett medel pass på friskis. Asså höll verkligen på att DÖ av garv, verkligen! Ni vet precis vid avslappningen så brast det ut. Då undrar ni varför garvade du så mycket?

Det var så att en tjej i min ålder, var verkligen pinnsmal såg nästan anorektisk ut och sen när passet drar igång är hon hyper. VERKLIGEN hyper, hej ja ska le när ja tränar, sjunga med i låtar och le lite till. Varje gång ja kollade på henne, så blev ja argare och argare. Asså när en rörelse görs, gör kvinnan den fast 1000 gånger jobbigare. HYPER, var ordet! Linn och jag garvade sönder iallfall.

Idag har ja lite fullspäckat schema. Om 2 timmar kommer farfar och hämtar mig, innan dess måste ja ut och gå. För idag hinner jag inte med friskis. Jag ska skjussa f&f till Norrköpings flygplats, Teneriffa ska dem igen! 2 veckor, FUSK!
Men då får jag låna farfarsbil, så det är bra för mig. LYX, 2 veckor med egen bil!
Sen ska jag umgås med kompis :) hihi!

pöss

Inga kommentarer: