onsdag 16 februari 2011

läkaren trodde jag hade fått en allergisk reaktion men så var det halsfluss... ppppppppppf!
he he he. ROLIG DAG! Jag har halsfluss, det har inte duu.. tjalala. Så jävla lycklig. Ligga hemma och kolla på tv istället för att jobba och fixa stålar. SÅ GÖTT, love it! ELLLEEEEEEEEER????

naj. 10 dagars kur, fuck! Men då är jag igång till nästa helgs fest och det är ju töppen! Kurera sig en helg bara, va är det! SOFT!
Vad har jag gjort idag då? Förutom att snackat biknisar och bh storlek med Lina så har jag sätt på alpint, bygglov <3 och halv åtta hos mig. Jag har ätit 2 äggmackor, en lilla menyn från mc donalds, en banan, x antal gelehjärtan, juice, en macka, fil med lingonsylt och start och tacochips. HALLÅ FATCAMP 2011 :)

imorgon, fyller mormor år. Det blir våfflor för fulla muggar, typ det roliga som händer imorgon. Min mormor lever dock inte längre, hon dog 11 september 2003, samma dag som Anna Lindh, men vi äter alltid våfflor på hennes födelsedag. Rätt fin tradition! Varför kanske ni säger då?
Jo, vi fick våffeljärnet av henne, as gölligt!
Så imorgon säger vi grattis Rosa Maria Bjurmark, jag älskar dig!

/ ER C.S

Inga kommentarer: