torsdag 24 februari 2011

tjabba, tjena, hallå..

ah vi säger så!
Sitter på mammis jobb, fick hoppa in för hon är nämligen magsjuk, usch!! Så nu fixar jag här på kontoret, så om ni ringer 013-312570 så svarar jag med: Välkommen till Sting profil det är Cecilia, proffsigt va?
Igår om ni skulle ringt till Preem, skulle jag sagt: Välkommen till Preem Kallerstad, väringagatan det är Cecilia. Med andra ord så jobbade jag på preem igår, snabbt gick tiden som vanligt. 15:00-22:15 går mega fort ju. Han knappt äta middag igår, hade så trevliga kunder juu så maten fick vänta. Snackade lastbilar med en grabb, fasiken vilken koll jag har! duktig tjej.

Jobbar nu, imorgon, på lördag, på söndag och på måndag! Pengar rullar in som det ska..det går bra nu! he he he!
Sen är jag faktiskt ledig tis och ons sen kör vi hela veckan ut igen, gött!!

Igår hann jag även träffa Oscar och Sofia, bjöd dem på fika. En kladdkaka hade jag gjort på morgonen, vilken jävla powerkvinna!
I eftermiddag efter jobbet ska jag träffa Josefine, säga hej då! För hon far ut i världen, gött för henne!

nej, nu måste ja mejla universitetet, de villa ha någon coolväska, ooh ja har ju värsta kollen,
så nu kör vi!
lets go hey ho!

<3

Inga kommentarer: