tisdag 10 maj 2011

förlåt. dålig bloggning här! Jag lever, men just denna vecka är lite körig, fyra jädra kvällspass gör att man blir lite off på dagarna. Igår hade jag en fin dag med bästis. 20 år tillsammans och vi går fortfarande hand i hand genom livet. DET är fint. Igår gick vi en mil, åt glass och pratade om allt möjligt. Sen drog jag till jobbet, hihi!

Idag ska jag sola hela dagen fram tills klockan tre. Sen är det jobb! BTW, ja har tagit ut en veckas semester från och med fredag klockan 22 till lördag 08:00. Sånt är härligt! Perfekt för att mysa med vänner & sånt.

I helgen var jag i huvudstaden med Oscar & Isa, det var myyyyyyyyyyyys! Lisen var sååå duktig och vi blev så stolta! craaazzy!
ae, imorgon ska jag luncha med Kulla, fett länge sen vi såg på tur man hand. Så ska bli sköjj! :) Sen är det ölhäng runt två i Marias trädgård, fett!!

nu blirre solen, niiice!

Inga kommentarer: