tisdag 17 maj 2011

känner mig som en femåring nu. Imorgon är MIN dag. Min 20 års dag, iiih! Jag hoppas på en bra dag, DET kommer det bli!

Schema:
Mamma och Pappa väcker mig vid 06, KUL! Jag får paket, sen somnar jag om. Sover till 09, tar en springtur, duschar, äter fin frukost med mig själv, gör tårta, umgås med maria, bjuder på tårta på jobbet, hämtar cab på jobbet, hämtar Hansen och Isa åker till Berg och kör minigolf och njuter av livet, åker hem, hela familjen samlas, grannarna kommer, de firar mig, jag får paket, jag äter hemmagjorda hamburgare, jag njuter, jag tackar för mig, jag tar bilen till stan 22:00, hämtar hem världens bästa Amerikan, åker till Klara, myser, pratar, blir trött, åker hem och sover i min nybäddade säng.

BLIR PERFEKT!
godnatt. Sista dagen som ungdom. Imorgon vuxen, hjälp!

Inga kommentarer: