tisdag 5 oktober 2010

asså, ja ställer mig frågan om och om igen och den frågan lyder: va fan hände?

Den femte oktober tvåtusentio tog jag mig ut på en springtur, klockan halv nio på morgonen och sprang flera kilometer. Ja minns inte ens den senaste gången, det här ska helt klart bli en vana, sjukt skönt att springa vid den tidpunkten, ooooh! Snart kommer mina coola springkläder jag beställt från mammsen också, då ser jag riktigt proffsig ut!

nu ska jag äta frukost, sen göra mig ordning! Om 2 timmar kommer Oscar och hämtar mig, vi ska till stan och äta lunch/fika med Malin och Maja, vilken toppen dag! Sen ska jag gå hem från stan har jag bestämt och peppa för imorgon klockan 11:15, ja dör om jag får det! Riktigt smäller av! Men man ska inte hoppas för mycket , men det vore drömmen! VERKLIGEN drömmen!

HJÄRTA PÅ ER!

Inga kommentarer: