onsdag 6 oktober 2010

det gick bra, men mina chanser är inte så stora. Det var 7 andra på intervju( alltså 8 totalt var vi) så ja om man räknar ut det är chanserna sådär ca 12 %. Men jag pratade på och var mig själv hoppas hon föll för min charm, får reda på det inom 2 days! Så snälla be för mig!

Sa hejdå till två goda vänner idag, Nina & Viccan flyr iväg och jag fick lite jobbiga feelings när ja kramade dem hej då för ett halvår. Men de kommer ha det grymt i Australien, men de är ju så snuttiga så klart man kommer sakna dem!

Far&dotter kväll ikväll. Mamma är iväg, vi har ätit stångebro gatukök och ser nu på superstars, gööör mysigt!
Imorgon kommer majsan & på fredag flyr vi landet!
ÄNTLIGEN, ska bli så skönt att lämna denna stad för ett tag! Behöver verkligen det!

<3

Inga kommentarer: