tisdag 26 oktober 2010

igår var jag och mor på kyrkogården. Vi hälsade på Holger och Rosa, som är min morfar och mormor. Vi städade ordning, planterade nya växter och la en fin krans i form av ett hjärta på graven. Saknar er rätt mycket, min Holger och min Rosa,.

Idag var en bra dag, träffade Oscar för lunch, kollade på Lina när hon köpte jeans och tog en skvallerfika med Malin, hon är för go den bruden. Vilka planer vi har, ha ha!

Ikväll har jag jobbat också, tvättat bilar, wohooooo! Det är fint med pengar, det är det! Lön igår också, skönt det!



Imorgon kör vi lunch med fia hemma hos mig, länge sedan vi såg bara hon och jag. Ska bli mysigt och så! Sen ska jag jobba mig igenom stryktvätten, det är en pers! Men man får ju en liten kosing för det,


oj skulle publicerats igår!

Inga kommentarer: