söndag 3 januari 2010

030110

wips, var dagen/natten med Louise förbi.
Igår körde vi käk, fika och godis dag rätt gött! Idag drog vi en runda på stan och en lunch på det. Gustav Louise bror börjar bli riktigt dryg mot mig och det är nog ett tecken på att jag är en liten mini medlem i deras familj, mysigt!
Idag när jag och Louise intog staden så hittade jag mina älsklingar, jag pratar självklart om mina svarta högklackade skor från Scorett. Eftersom jag använder ordet mina, så betyder det att jag ska köpa dem inom en snarframtid helst imorgon då. 999 kronor på ett par skor som jag inte kan ha förns om tre månader är ju perfekt, inte sant?

Jag har börjat tänka lite på hur min studentklänning ska se ut och jag kommit på att jag inte ska köpa dem i affären som alla andra utan jag vill vara speciell så därför ska jag be min kära moster att sy studentklänningen åt mig, jag tror hon kommer bli jätte glad att få göra det jobbet! Det hoppas jag iallfall!

Nu ska jag sluta ordbajsa och göra något vettigt istället! Ingen bild har jag inte för att jag sitter på brorsans dator, tyvärr!
pussinussi!

Inga kommentarer: