söndag 10 januari 2010

Super duper helg!

efter fyra timmar i tvätthallen och x antal timmar degandes i soffan ska familjen snart se på i en annan del av köping, perfekt avslut på en underbar helg.
Fest med världens finaste italienska vänner i fredags och middag och förfest hos Ann igår med några andra fina vänner. Nu har Ann lämnat Sverige för USA och det är alltid lite sorgligt att säga farväl. Men som tur var kommer hon till sommaren igen!

Livet annars är en dans förutom all press som kommer ifrån skolan. Helgerna framöver är uppbokade och jag känner att jag måste satsa allt i skolan den här sista terminen. Så min rapport som ska in vecka fyra har jag redan börjat knåppa på och jag känner mig extra duktig. Gjorde även lite matte och kände att det var relativt lätt, skönt med lite flyt i livet.

Nu kör vi!

Inga kommentarer: