lördag 6 mars 2010

har (haft) lite fullt upp i mitt schema just nu. Jag vet, ja är upp med tuppen men ska till till landet med ett het compani och kolla lite place to be när brorsan ska gifta sig i augusti. Sedan ikväll blir det tjejmiddag hos Nina men eftersom jag varit sjuk blir det ingenutgång med dem! Men nästa lörd. kör vi och fredagen den med dessutom!

Igår shoppade jag en tröja, idag shoppade jag två bikinisar på hm, herregud nu börjar mitt shoppingberoende igen eller det kanske aldrig har slutat. Men här kommer ett smakprov hur jag kommer se ut i sommar på stranden.
Min tröja jag köpte är magkort och prickig, ja dör! Det blir att matcha med transparant linne under, kavaj och höga byxor.. me like. Fan vilken nörd jag är, men jag gillart och jag vet att ni gör det med.
förlåt för rätt kass uppdatering. Men vi kan säga så här vi återkommer när stressen är slut, typ på onsdag alt tisdag kväll.
puss

Inga kommentarer: