måndag 1 mars 2010

men puss på feber, en näsa som innehåller halva östersjön som vill forsas ut, ett huvud som värker och en kropp som inte är okey. 2 månader fick jag leva i frid och fröjd innan jag blev sjuk igen. Just nu ligger jag inbäddad i två filtar, en popcornskål på magen och ska snart se på tv. Filosofi prov imorgon som kommer gå skit, men jag ska göra det. Det ska jag!

Någon timme med bästa vännen L i telefon och någon halvtimme med Orre är jag fit for fight för att plugga lite filosofi innan familjen annorlunda och spårlöst. Jag älskar måndagens tv program, så bäst! Pappa har till och med köpt glassbåtar och färska bananer. Det är kärlek i första ögonkastet vänner.


och puss på att pappsen ska få in snyggaste bilen. En BMW Z4 blir det att glassa runt i sommar med. Men fortfarande kommer min favorit bil vara mini coopern, det är min bil det även fast bilen ovan inte är så pjokig heller.

puss.

Inga kommentarer: