onsdag 10 mars 2010

springer runt i pyjamas och klockan är bara halv fyra! GALET! Ska skriva en resolution och sen blir det att laga mat. Maria och jag gick en underbart härlig promenad i morse, sen har jag ätit mat med mammsen och pratat i telefon like allways! Hittade också en hundra lapp när jag skulle sola solarium idag, den ska gå till en bustier på fredag!

den ovan blir det!
Tänkte matcha den med en vit transparant tunika, leggings och högklackat när jag intar Norrköpings uteställen på fredag! WOHO!
Pratade btw med Linn idag, ungjäveln lever loppan i Australien och jag är inte lite avundsjuk Hon ska stanna där tills November, herregud den flickan klarar inte av att bo i Sverige. Hon skrämde mig också rejält och sa att hon skulle gifta sig. Tant Cecilia fick en hjärtattack ungefär, Linn 20 år gifta sig? gick inte in i mitt huvud. Tjejen har en galen humor. Men puss på dig!

Nej nu måste jag plugga,
love you

Inga kommentarer: