torsdag 11 mars 2010


Två par skor kommer fraktas hem till mig inom en månad eller så! Det blir fint! Man behöver aldrig åka till USA, man kan istället be sina vänner köpa med sig saker så man slipper en dyr resekostnad, smart drag!
Dagens stora MINUS - Jag råkade dränka min mobil i badrummet idag då jag duschade. Jag väntade sms och tänkte lägga den på en hylla, men mobil ramlade ner och hamnade på marken. Jag tänkte inte mer på det och fortsatte duscha, gick sedan ur duschen och la på mig soffan och somnade. När pappsen kom hem blev det bråttom och jag letade min mobil och hittade den i en vatten pöl på badrumsgolvet, IBLAND är jag så smart!
Dagens stora PLUS - Helg imorgon och det vankas fest både fredag och lördag, resolution klar och solen var framme även idag!
Nu mc donald och tv,
skål på er!


Inga kommentarer: