torsdag 23 september 2010

i skrivandets stund sitter jag nervös under mitt täcke.. på andra sidan väggen rör sig en fågel fritt i brors gamla rum. Hur den kom in är oklart. Hur den kommer ut är ännu mera oklart. Jesper är på väg, han får fixa det. Själv spärrar jag in mig i rummet och väntar.

tiden går så fort. Denna vecka har jag mest umgåts med Nina och Vickan! Vi var ute och gick en långpromenad i tisdags & igår besökte vi Norrköping! Oh så idag ska vi på event på solo och sen ut på ågatan! Ikväll drar jag, Orre, Nina, Vickan, Sofia och Lina på event för att kolla in Solos nya lokaler och få lite snittar och sånt, gratis är ju gott! Sedan rör vi oss mot platå, uppskrivna på listan och allt. FINT då!

I helgen blir det att skjussa farmor och farfar till NKPG, de ska till mallis! Själv ska jag på avskedsfest på lörd & ja har kommit på vad ja ska klä ut mig till! WOHO! lite tankehjälp av louise och sen var tankarna igång, tack hjärtat! Pappa har åkt till Tyskland så det är bara ja och mamma hemma. Så idag ska jag vara en duttig dotter och laga mat till henne. Men först umgås med världens finaste Nille(Sofia)!

love

1 kommentar:

louise sa...

haha vet inte varför, känns bara typiskt dig på nåt sätt att en fågel flyger in i ditt hus av alla. puss påre pumpan!