onsdag 1 september 2010

Norge och sånt!

Eftersom mitt hjärtegull befinner sig i utlandet måste jag berätta för henne vad jag gör om dagarna & även för er andra. Just nu befinner jag mig i Norge, vårt kära grannland och då undrar ni säkert vad jag gör där, lugn jag ska berätta!
Jag kom hit i söndags och jobbar nu för Casall ett märke för träningskläder och träningsredskap. Det jag gör är att åka runt i ca 3 - 4 butiker per dag och se till att butiksinnehavarna har frontat Casall produkterna fint! Om det inte ser bra ut om de har blandat in andra varumärken i frontningen så river jag ner och gör om. Det är rätt kul & väldigt bra betalt jobb! Får ihop 1700 kronor per dag här i Norge. Detta jobb fick jag genom Johanna en slusskompis, vars mamma jobbar på Casall i Sverige. 3 veckor ska jag spendera i Norge. Jag bor på hotell varje natt & har väldigt lyxigt! Igår sov jag på världens coolaste hotell.. utformat till noaks ark! Jag jobbar 9 timmar per dag och 5 dagar i veckan. På helgerna åker jag hem till Sverige och de betalar resan hem! Så där har ni informationen.


Från Noaks ark hotell till Sporthotellet i Skien, där är jag nu! Imorgon ska vi tillbaka till Oslo, jag åker runt med en 50 +:are och imorgon får ja äntligen träffa Johanna igen, SKÖNT!
Imorgon är planen att dra in till Oslo och träffa Emma Värbrand med flera, kul!
På fredag styr tåget mig till Linköping igen för lite ledighet! Vi kanske ses på ågatan, eller?
hon är allt vacker hon louise, miss you!
/ Cecilia


Kärlek till mina favoriter!

1 kommentar:

Louise sa...

saknar dig med ska du veta! snygg bild du hittade :D nästan exakt 1 år sen, minns du? galet...