lördag 25 september 2010

oj, vilken kväll det blev i torsdags! roligaste utgången kanske ever, eller? levde nog lite på molnen, för oj vad det hände grejjor! Mer än så får ni inte veta ;)! Igår vaknade jag upp klockan 09:00 av ett telefonsamtal, lovely!! efter så måååånga timmars sömn( ELLER INTE)! Jobbade 10:00 - 17:30, sen hem, klippa gräset och sedan fara till Norrköpingsflygplats med farmor & farfar, de skulle till mallis & ja lovade att skjussa dem, snällt barnbarn de har! Nu har jag farfis bil hela veckan och det gillas! Hem och somnade redan klockan 22:00, trött tjej!

Idag skulle blivit en wunderbar dag, shopping, handboll & ikväll avskedsfest för Carro & Lina, två vänner som ska fara till USA och vara aupair! Mina planer förstördes när jag vaknade med feber och halsont, jippi!!! Så ingen avskedsfest för mig, ingen shopping för mig och ingen handboll för den delen heller! Istället blir det soffan, soffan & tröstäta alt tröstshoppa på internet.

MÅSTE bli frisk för om 2 veckor spårar italianogänget i Milano, galet kidz!

" det man inte vet dör man inte av" får avsluta mitt inlägg,
kärlek!

1 kommentar:

S sa...

hahaha! cissi du är sötast & bäst ! krya på dig <3 (&tack för att du gjorde min torsdag till en supertorsdag ;))