torsdag 2 september 2010

mejl lycka!

när jag befnner mig i ett annat land är det oftast rätt dyrt att ringa, därför har jag börjat skicka mejl. Igår låg det 4 mejl i min mejl box, ett från maria som snart far iväg till Spain, ett från italienska gänget som planerar en resa till italien i oktober, ett från mamma som vill shoppa med mig på lördag & jag vill shoppa med henne och det sista mejlet var från Louise. Jag gillar mejl, det är så mysigt att läsa dem & sedan skriva tillbaka. När jag var mindre brevväxlade jag med en tjej från Malmö som jag träffade i Italien, ja brevväxlade även med alla tjejer från min stuga på konfirmationslägret! De breven var roliga, då det oftast låg en liten överraskning i dem!

Nu ska jag svara på 2 mejl & sen ta mig till Skien:s centrum för att besöka en G-sport butik, ikväll kör vi vin, fasiken vad jag är sugen påt!

puss

Inga kommentarer: