lördag 6 juni 2009

Det är helt sjukt

det är bara 1 vecka kvar tills jag inte ska tillbaka till skolan på sisådär 8 - 9 veckor, sjuukt!
Jag har nog planerat min sommar rätt bra och endel saker krockar men livet går vidare för det. De ståra planerna är iallafall 27 JUNI stor fest hos Lina, 4 JULI åker jag till Tyskland, 8 Augusti åker jag till GREKLAND!
Mer jag ska göra är att träffa Hedvig som spenderat en tid i Paris och kommer äntligen hem, göra något roligt med L och sedan ta vara på mina vänner i stan och bara leva livet. Bo på landet med farmor och farfar och bara läsa böcker och njuta.
Jag går snart ut ur tvåan och trean väntar, med bal & studenten.
Jag kan inte förstå det att jag är stor nu, 18 år och inte 15 som åker på sin moppe. Jag åker bil istället, kan köpa cigg, kan betala på internet, får ringa tandläkaren själv, får rösta & även gå på krogen. Livet leker så att säga med två prov kvar i skolan är jag ändå glad för det är mina sista prov innan lovet och sen nalkas studenten för mina kära vänner i trean och jag kommer säkert fälla en tår att de också försvinner från skolan och kvar blir vi, de nyblivna treorna.
Tack för mig, hej!

Inga kommentarer: