tisdag 16 juni 2009

jag har tagit sommarlov

Sommarlov,är härligt!
Gick dock just in på elevmejlen och såg att min naturkunskapsläörare hade satt betyg, har just nu ett VG men kursen är inte slut och han tror på högsta betyg i trean sen, så jävla NICE!
Idag ska jag till stan med pappa, jag ska få ut mina pengar och fixa kort man kan ha utomlands, visa heter det. Sedan blir det slipa hemma och sen fix inför kvällens avskedsfest för ann som drar hem till USA igen efter ett år i Sverige.

Annars ser veckan ljus ut drar nog med Louise till hennes land och umgås med människor där sedan ska jag småjobba lite. Igår tex var jag i Nyköping med Camilla och hämtade bil och åt mat, toppen bra liten roadtrip. Det är ju ett plus att man tjänar pengar på det också, fint!
Jag åker somsagt till Tyskland i en vecka från och med den fjärde juli. Innan dess är det stor fest hos Lina och sedan även inbetalning till IOS, nicenicenice!
Just nu lever jag livet,
puss

Inga kommentarer: