torsdag 4 juni 2009

Torsdag

Ska snart ta mitt pick och pack och dra mig neråt till mammsen. Vi ska fara till Norrköping och ha en morochdotter eftermiddag där, det blir bra. Har precis läst igenom alal dikter och jag börjar faktiskt intressera mig lite i dem, de är rätt bra faktiskt! Ska läsa samhäll innan jag åker så jag kan pricka av det också på listan, ja älskar mina listor. Idag står det längst nere på listan:
Ha en bra dag, kämpa in i det sista för det kommer att löna sig. Fina ord jag satt och knappade på igår, men det är bra att göra listor, får lixom struktur på mitt liv.

Imorgon är det skola, jag ska läsa en dikt helt av allt utantill men ska nog smuggla med ett papper. Sedan ska jag och isa på stan för lite fix, sen får vi gäster i form av min moster och morbror på kvällen. På lördag ska jag rösta, ska göra ett DN test sen och se var jag står i mina åsikter, men det lutar mot den blåa sidan. Sedan fyller jullan 18 och det blir party och sen utgång på det på lördag, nice.
<3

Inga kommentarer: