onsdag 17 juni 2009

sommaren i city 2009

Sjukt bra dagar har precis passerat.
Igår kväll blev det lite drinkar hos Camilla innan jag, Oscar, Camilla & Maria for iväg till festen hos Ann. En sjukt rolig kväll med sång(skrik), dans( nig dansen var bäst), vattenpipa och prat med härliga människor. Ann var galen, men hon fyllde ju faktiskt år.
Bild från inatt när jag & Oscar kom hem, fräsht!


Vaknade iaf imorse av att Sofia ringde och sa att Lina hade klarat uppköringen och att jag skulle komma ut till Sturefors runt 2, sagt och gjort! Gick upp åt en frukost, dock ingen aptit. Åkte med mamma ner till macken och fick låna en bil och drog gasen i båtten och for ut till Sturefors. Där hade Sofia bakat kakor och det blev fika kalas & peppande inför IOS, 51 dagar kvar idag!
Sedan drog vi till Hansen och vi hade race med Linas & min bil, jag vann! :D
Nu är det snart sovtime, är så jävla sliten! Imorgon blir det city och kolla utbudet med Is&Fi! Bilder kommer när som helst!


Aufwidersehn!

Inga kommentarer: