onsdag 10 juni 2009

jag kan inte tumma på känslan

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag men har haft fult upp;
Igår var det en bra dag om man bortser från lite, vi hade seminarium i psykologi och man pratade om kriser och så, det gör att man lätt hamnar i gråt, men jag har varit tapper. Sedan efter gråtseminariumet åkte jag och Oscar och lunchade på Chili, mätta och belåtna åkte vi till elgiganten och fixade lite. Tillbaka till skolan och jag trodde med 100 % att jag skulle få IG i engelska, dels för att jag suger it och att min motivation för det är sämst. Men jag klarade mig, tack gode gud. For vidare till Sixt där Fredrik och David väntade för en biltur till Skavsta, hämtade en bil och for sedan till Norrköping och tog en spontan träff hos Louise. Fick tårta för att Anne fyllde år och vi sjöng för henne(jag sjöng och Louise vrålade). Sen for jag hem efter en mycket trevlig visit och stannade snabbt hos Hanna för lite prat om livet. Brummade sedan hem mot Linkan igen, bra avslut med DH på kvällen.
” det är sådana spontana trippar som man mest kommer ihåg i livet”

Idag for jag upp klockan halv 11 för att styra bilen ner till macken och lite prat med chefen. Sedan till frisören för att bli ompysslad, super skönt. Ljus och kortklippt klev jag ut ur Zigges och körde hem igen med ett snabbt stopp på donken. Maria kom förbi och vi pratade och gick över till Klara, stackarn är sjuk och tar studenten i övermorgon. Sedan kom bror hem och vi utförde lite ärenden, hihi. Käk och mys hos Camilla fick avsluta min kväll, får inte glömma bort sista avsnittet av sommer, hur sorligt som helst.

Jag har någon konstig känsla i magen, vet inte vad det är men bra är det i alla fall inte.
Cian

Inga kommentarer: