torsdag 22 oktober 2009

La vacanza estiva, si sono scritti, ripensare, la serata e il carnevale..... jag försöker få in så många glosor jag kan i huvudet och det går grejt. Lyssnar på gloria och tänker på att snart är det höst och lov på samma gång. När jag gått från provet imorgon vid tre halv 4 kommer jag vara den lyckligaste tjejen i världen, typ!
Hedvig kommer som sagt imorgon och lyckan är oändlig. Jag & Oscar ska hämta henne på stationen vid 6, sen ska jag laga middag åt mina vänner oh nej det blir inte mc donalds jag kan faktiskt laga bra mat. Jag är så sugen på räkor, men det är dyrt för en student som jag! Kanske ska bjuda på Törns fina vårrullar och lite wok till det, det var länge sen.
Isa, Johanna, Linda & Sara tittar nog förbi imorgon med innan vi drar oss in till Ågatan för att dansa in lovet, häääärlllliiigt!

Jag ska plugga en timme till och verkligen anstränga mig, alltså ta bort internet och sen blir det heeeeey städa och sen ikväll ska jag gå promenad med Mallanbrallan istället för Maja som jag gick med igår, de är allt bra mina grannar även fast brallan är lite skadad.
Ska sluta skriva nu, det blir bara mer och mer.
Bara så ni vet är Isabelle Ericsson ett geni, hon tog faktiskt körkortet idag! Bra tjej, bra tjej! En annan bra tjej är Louise som klarade teorin, bra tjej på dig med!

¨
Här har vi proffsen också, fint då!
/ C.S

2 kommentarer:

L sa...

nyktert var det där! haha
häsla grattis till isa :) ses snart smithan<3

Anonym sa...

att vi gör :) Kommer till Nkpg imorgon, ringer dig då! <3