måndag 19 oktober 2009

Måndag

Idag är jag hemma och kurerar mig, tur är väll det. Mina klasskompisar skulle nog mörda mig lite smått om jag kom och snorade ner stadens diamant. Det känns som jag har hela östersjöns vatten utbytt till något annat i min näsa, fin brud det där!

Så när jag väll är hemma har jag tagit tag i plugget lite, läst ut förvandligen av Kafka. En bok om en man som blir till en insekt. Väldigt konstigbok det där. Här även läst igenom hela texthäftet till Svenska seminariumen och sen lite italienska studier på det. I eftermiddag blir det italienska och någon mer skit serie som jag spelade in förra veckan, kanske mammas pojkar, höhö!

Vad ska jag mer säga, det är rätt mysigt att vara sjuk. Ligger invirrad i filtar i mitt gamla rum i en ny soffa. Har ett bord fyllt av godsaker och sedan böckerna brevid. Mini ps:en i knät och en toffs på huvudet. Det bästa är att man ligger i pjamasen hela dagen och man bryr sig inte om hur man ser ut. En relativt trevlig måndag ändå,

vill passa på att vissa min fina sko från Din sko, den är läcker!
Puss&Kram

Inga kommentarer: