söndag 18 oktober 2009

Tiden går fort när man har roligt!

Klockan tickar och dagarna går.. det var ett tag sen sist. Men har inte haft tid eller ork till att blogga om vad jag gör, lite för ointressant just nu i mitt liv.

Men sen sist har jag varit i Italien med världens bästa Italienskagrupp, varit på bio, släkträff, träffat vänner hit och dit, festat & bara njutit av hösten.

Just idag mår jag inte så himlans bra, snorig, frusen och allmänt cp sjuk. Får inte bli sjuk, vill inte bli sjuk. Nästa vecka ser bra ut, har ett prov i italienska på fredagen och inget mer. Hedvig kommer på fredag & det blir utgång med mina friends. Allt är fint! Veckorna framöver kommer bli intersiva, är bjuden på fest varje helg fram tills december, skolan kommer bli hårdare en någonsin och PA: projektet ska fixas.
Just nu längtar jag vara tills jag får träffa Hedvig, 1 ½ - 2 år sen sist, gud vad vi ska prata! Hjärtat kommer klockan sex på fredag och sen blir det party, ih!
Så nu jävlar ska jag satsa hårt denna vecka och först och främst bli fri från min förkylning som tar kol på mig,

Ciao,Ciao e Ciao!

Inga kommentarer: