fredag 30 oktober 2009

30 Oktober i KISA

lite impulsivt drog jag till KISA, den fina, gulliga staden i kanten av Östergötland. Träffade Lina i "centrum" och tog en tur på stan. Det gick på mindre än 5 minuter, bra där! Sedan gick vi lite ärrenden och till kyrkogården. Sen tänkte vi vara gulliga och besöka Malin på landet. Så vi tog bilen ut och fyndiga som vi är ringer vi och frågar vad hon gör, hon svarar att hon pluggar men ber oss ringa hem istället för hon hör dåligt vad vi säger på grund av dålig täckning. Vi ringde inte hem vi ringde på dörren och överraskade henne lite, fina vänner hon har!
Vi pratade i över 1 timme om allt och ingenting.
Sedan styrde jag & Lina hem till henne. Där var lite släktingar på besök och vi åt en supergod middag tillsammans. Sedan blev det skitsnack och idol på det. Sedan styrde jag bilen hem igen till fina Linköping.
Sedan jag kom hem vid tio så har jag spelat när och fjärran med min bror och hans vänner, jag är inte så bra på sånna spel så jag gav upp och hamnade här istället.
Om 30 minuter ska jag befinna mig i Linghem för att hämta Oscars samt mina föräldrar,

Ha en fin hallowenhelg!

Inga kommentarer: