måndag 2 november 2009

1 månad och 22 dagar kvar.

dagarna försvinner förbi. Klockan är snart fem och det är mörkt som natten ute, hjälp !?
Jag drömmer mig bort om att leva livet i smögen i sommar, kan det vara en plan? Du och jag Maria på det där fikjobbet, skulle vara toppen skulle vara underbart.

Jag gillar föresten mitt liv just nu, är klar med labrapporten och det känns fint. Har precis varit ute och gått och ska senare ikväll styra hem till malin & maja för plugg, promenad och mys. Vet ni hur bra det är med grannar igentligen, PUSS på er!

Btw, vi är inne i en ny månad och det är nu bara 1 månad och 22 dagar kvar till julafton, fyfarao! Men innan det ska det hinnas mycket, party hit och party dit och även skolan ska skötas.
Nu kom jag på min överraskning till malin&maja ikväll, det blir fint. Det börjar på b och slutar på ullar. Ja resten får ni lista ut själv..

Men vi hörs då babes,
<3

Inga kommentarer: