tisdag 2 februari 2010

Dagarna och kvällarna då lever vi

livet knallar och går. Man avverkar prov efter prov och livet är nästan = 0 på rolighetsgraden. Men efter regn(veckan) så kommer solsken(helgen). Jag lever för helgen, för party, vilan & umgänget i form av familj och vänner. Det ser ut att bli SWEAT, konsert av mina fina vänner, myskväll med mamma & träff med gatugänget, balträning & såklart klämma in lite plugg och hinna andas där imellan. Jag tror att det kommer bli en toppen helg och som jag skrev i min testessä är tron styrkan att överleva. Lite djupt sådär! Imorgon kör vi sista provet för veckan, tack gode gud att vecka 4 och 5 snart är över. In med vecka 6 och 7 och sen sjunger jag: jag ska till hedvig i Göteborg.. eller känn ingen sorg för mig Göteborg kanske.. Göteborg är en härlig stad med en härlig brud som bor där.

Sluta svammla och sov, sagt och gjort: hej då!

Inga kommentarer: