måndag 22 februari 2010

Jesper Smith & Emma Bengtsson
Madonna di Camiglio
20/2 2010
Brorsan har gått och förlovat sig och när jag visade det för Konrad idag gick konversationen till så här:
- Vad är förlovad för något? Har de dött?
- Nej, det är när man byter ringar med varandra för man tycker om varandra.
Så grattis till Jesper och Emma i sommar hoppas vi på bröllop, tjooho!
Idag har jag och Konrad åkt fem kilometer i spåret och lite off pist. Vi firade sedan med en semla och sedan åkte jag hem till min kära låne hund. Vi ska snart ta oss en tur i kvarteret men han gillar inte den här kylan utan föredrar plus grader och sommar. Ikväll blir det OS för hela slanten och sedan kommer nog Maria hit efter sin träning, det blir bra!

Lika fort som Kalla kommer köra idag körde jag i spåret idag. Herregud kanske ska satsa på OS 2014 då, eller?
Puss på er.

Inga kommentarer: