tisdag 23 februari 2010

Hela världen log mot mig i ett par minuter

var ute på promenad och jag kände hur hela världen log mot mig. Där gick jag med min pälsmössa, mina röda stövlar, min bruna bomerang jacka, min feta halsduk och ett par feta hörlurar på mössan. Jag gick och lyssnade på bra låter så som fix you, Anna och lite du får inte. Brolle var glad, jag sjöng och han sjöng nog också. Kanske är det för jag har en hund vid min sida som får mig att må bra. Hunden gör så mycket, människor ler lite extra när man kommer där med en vovve och jag ler med. Snart ska jag ta på mig samma utstyrlsen - stövlarna och ta mig till stan för att träffa världens bästa Nille, evigheter sen sist och jag har längtat och tänkt på henne ruskigt mycket. Det ska bli trevligt!

H: Kom igen du klarar det, kämpa!

Peace, love and understanding

Inga kommentarer: