torsdag 25 februari 2010

två dagar sen sist. I tisdags blev det som sagt mys med Nille, vi drog en lång fika och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi sa sedan hej då och lovade varandra att ses lite oftare.

Onsdagsmorgon och vädret var helt underbart. Jag gick en lång promenad med brollemannen





Sedan blev det jobb och på kvällen spenderade jag X antal timmar på ett cafe med Lina, Malin och Isabelle! Vi pratade och diskuterade allmänt viktiga saker, mysigt var det!

Idag har jag spenderat min dag i telefon och i soffan med en hund sovandes på magen. Hunden har dock inte varit helt lovely, utan åt upp lite av mina skinnleggings. Fy vad arg jag blev!!!!
Nej, nu ska jag och bror köpa hämt mat och se på en rulle ikväll, lugna puckar blir det ikväll med andra ord!
ciaobella.

Inga kommentarer: