söndag 28 februari 2010

efter en balträningshäng senare och x antal timmar på att ödsla tid på att inte plugga fast jag borde känner jag mig äckligt jävla hängig! När mina öron tjuter, min näsa rinner och min kropp är varm. INTE OKEY. Vad ska jag göra åt detta då? tröst äta och deppa eller sova? NO WAY! Det blir söndagsmys med hela familjen för att fira lite att Jesper och Emma har förlovat sig.

Imorgon börjar verkligheten igen, men jag känner peppen för om 28 dagar får jag semester igen och inte vilken semester som helst utan en vecka i fjällen med hela min familj. Men innan det ska ett filosofi prov skrivas, matte prov lika så och ett FN roll spel med tillbehör ska göras. Men jag deppar inte om 102 dagar tar jag studenten! fy fan så himlans underbart.
snygg sara. Det blev en fin kväll med bla henne igår.

Pussis.

Inga kommentarer: