torsdag 11 februari 2010

livet är ett disco.

om en vecka är jag påväg till Borås med mamma för att hälsa på moster och morbror och om 8 dagar är jag i Göteborg och lever livet med Hanna och hedditeddi. Jag längtar galet mycket till att komma bort från Linköping och se andra perspektiv av Sverige med fina vänner.

Men som sagt en vecka kvar och det är bäst att ta vara på dagarna innan det också. Om 1 timme ska jag hämta Lina vid busshållsplatsen för att ta oss till balträningen tsm! Efter det blir det pizza och modelvisning på kära Katedral. Imorgon väntas sista italienska provet i mitt liv, ja hoppas och ber att det går bra! Efter det firar jag in helgen med italianovännerna, party, käk, spel och dans hemma hos majsan. Om det blir utgång det vet man aldrig, sånt som märks!

en bild på järnitalienskagänet minus en.
Dags att rusa iväg,
See ya

Inga kommentarer: