onsdag 23 mars 2011

aboooo, snabbaste tjejen i stan. Macken stänger 22:00, 22:10 steg jag in i huset, där imellan har jag fixat med pengarna, låst in saker, låst dörrar, larmat på stället och kört ca 5 km hem.
GALET FORT!! I bilen sjöng jag väldigt högt till "Just the way you are" och kännde verkligen att allt var toppen! LYCKLIG TJEJ DÅÅÅRÅÅÅ!

nu har jag ätit en macka, druckit ett glas juice och sätt lite på tv. Pappa somnade som vanligt, mamma och jag garvade då han snarkade framför tv:en. Tillslut sa jag och mamma godnatt till pappa i soffan och han mumlade att han bara skulle se klart filmen, he he!



Imorgon ska jag träffa Camilla för en powerwalk och sen blir det sista kvällspasset för den här veckan, GALET!
Peppar helgen ännu mera lixom!
fan. ja vill stå på platå och sjunga med i låten jag älskar mitt liv, ooooooh!
ahe, vi gör sånt på lördag.

nu sängen förfasen!

ser ut som en kines, men det är love på bilden ändå!
fasiken fina Ann, kom heeeeeeeem!
<3

Inga kommentarer: