onsdag 30 mars 2011

aheee va gött det var att springa några kilometer förut. Har friskis kort men idag valde jag faktiskt vår fina natur istället för en svettig gympa hall. Sprang längst ån, så himla fint!! Kom på mig själv springa med världens smile. Jag tror jag var lycklig för helt plötsligt började jag hoppa.. sen blev det käk med kycklinggryta med HELA ägg i, galet. Den där Lina kan göra galna recept hon, he he

annars har jag lekt lärare ikväll. Konrad hade 12 glosor och text, svårighets graden låg på ungefär: I wake up at ten, typ va. Men hallå killen är 12 år, rätt duktig ändå. Han fick alla rätt på mitt slutliga läxförhör och dagens gärning var då gjord.

nu ser mammsen, pappsen och jag på film och käkar fin ost. GÖTT!

Imorgon blir det lunch med Sofia och kvällsträning med Vickan och kanske Klara. eeeeey, gött! Ska testa intervall flex, spännande!

ähe fiiifan så snygg brud. ojojojojojoj!

Inga kommentarer: