söndag 27 mars 2011

Hej finisar!

Igår blev det ingen utgång, för vid 12 bestämde jag mig för att åka till Maja på landet istället. Så himla härligt att komma ut på landet lite. Iallfall så hängde jag lite hos Maja innan vi åkte till Alexanders släktings hus. Det låg så himla fint, nära vatten och så! Där fanns iallfall Johan x2 och Alex. Så jag och maja joinade dem på deras grabbkväll. Vilka grabbar dåå, lagade riktigt god middag till oss, gav en massage, pratade och sen spelade grabbarna gitarr och sjöng så fint. Önskade jag hade filmat, men min iphone dog där någonstans under kvällen. Iallfall körde vi verkligen på erth hour, hade brasa och brinnade ljus överallt. Verkligen mysfaktor och till det hade vi lite skön musik. Där satt vi och drack vin och pratade om livet. FINT! ja har haft en bra helg, japp japp! nu kör vi en ny arbetsvecka. MEN först en asskön sovmorgon, iiiiiiiih härligt! puss på er.

Inga kommentarer: