fredag 4 mars 2011

Asså jag är stört shoppingsugen, läser modebloggar och nu vill jag bara handla. Om en vecka är jag i Stockholm, förhoppningsvis! Då jävlar ska jag gå loss, skor, byxor, jacka, underkläder, partykläder och snygga överdelar. GAAAAH!!!!!!! Om jag inte kommer därifrån med tio påsar är det skam, för min garderob är verkligen APtråkig!! 2 converse är påväg hem till mig, det är bra det iallfall!



Börjar jobba vid 15:00 och stänger vid 22:00. Camilla är världens gulligaste och ska joina mig på jobbet, as bra!!! :D så glad. Slipper stå där själv en fredagskväll, hihi!

Imorgon är jag LEDIG, men det blir fest gånger 2. Först Farbror som fyller 40 och sen fest hos Martin på kvällen.



Söndag blir det jobb 16:00-21:00 på Squashcenter.

Sen är det mån,tis och ons på macken. Sen har jag fyra dagars ledigt!!!! Tors, fre, lör och sön!! GALET LYCKLIG!!!!!



nej. dags att ta ut hunden.

puss

Inga kommentarer: