onsdag 30 mars 2011

sov asgött inatt. DOCK utan min älskling. hallå, hur fan kunde jag låsa in han på jobbet? Han fick sova bland cigaretterna på jobbet istället, hoppas han trivdes. NU vill ja ha min iphone back, please! Den kommer faktiskt om 40 minuter, gaaaaaaaaaah! LEDIG idag! MÅSTE plugga på det där jävla provet jag ska skriva på lördag. VILL inte. Hallå my first time... men asså ja suger på orden. Gjorde ett test nu på orden. Fick 26 rätt av 40, det säger ju sig självt. SUGIT! Men jag tar nog detta prov som en testgång, lixom! Hallå, ska inte plugga till fastighetsmäklare förens 2012 där på hösten.. såååååååå tid har ja på mig! Tänkte ringa till farmor sen, ska nog ta en springtur dit i eftermiddag. Lovat henne i flera veckor att komma dit, så det måste ja nog göra idag! annars ska jag S.L.A.P.P.A och mysa i solen! PUSS

Inga kommentarer: