onsdag 23 mars 2011

jobbperiod var det ja! ooh mer jobb blir det! HE HE! Fick ta fredagspasset också, fast det är ett morgonpass skönt det iof. Sen får jag helg också!
asså jag har en liten hatkärlek till kvällspassen, jag tycker på något sätt att det är skönt att jobba kväll för det är rätt lugnt och då hinner man plocka varor och fixa här och där. Men samtidigt skulle ja hellre vilja va med vänner eller familj på kvällstid. Fast ja är ju oftast hemma 10 över 10, så det är ju inte såå sent! aja, 2 kvällspass kvar och 1 dagspass, nu kör vi!

annars då?
hänger mest hemma med mamma på dagarna. Hon är sjukskriven och jag är slaven som gör allt, naaaaj vars. Men jag tvättar kläder och kör runt och hämtar saker. Annars längtar jag mest till sommaren, fick reda på att ledarutbildningen för GK är i slutet av maj, sånt gör en glad! På fredag kommer lönen, tror jag ska shoppa dååå... eller kanske hålla i pengarna? NÄE, hell noo! Shopping it is!

love.

Inga kommentarer: