måndag 28 mars 2011

Guten morgen! härliga måndag.. som betyder jobb! 15:00 - 22:15, inte illa pinkat! MEN har bara två kvällspass denna vecka så är rätt glad ändå. Föra veckan hade jag ju fyra, så lixom en minskning på 50 % denna vecka, GÖTT! Mamma är sjukskriven denna vecka med, rätt gött att ha henne hemma så snart ska vi ut och gå. Det är fint väder idag, solen skiner fast det är väldigt kallt ute. Det snöade igårkväll, då vart jag deprimerad. Men så såg jag på mästarnas mästare och vart glad igen. Annars väntar en fin vecka med rätt mycket ledig tid. Skriver Hg provet på lördag och efter det blir det utgång. På söndag åker familjen till Sthlm. I veckan ska jag springa till farmor en dag och sen försöka umgås med så många som möjligt. Man hinner inte göra det när man jobbar kvällar. För när jag är ledig jobbar vännerna, när jag jobbar så är vännerna lediga. Liten nackdel när man jobbar kväll faktiskt. annars säger jag grattis till louise och hennes nya jobb.. det bådar gott för resan! :) puss

1 kommentar:

louise sa...

tack finis!