måndag 14 december 2009


Började dagen med lite musik. Fick lite fina minnen när jag lyssnade på den här låten på mammas ipod. Tog ipoden och drog mig till bussen!

Där beskodade jag snön. Sedan blev det skola mellan 11:10 - 13:50, skönt! Sedan gick jag till jobbet och jobbade lite, fick lön också! Tog bilen hem, fastade på mc donalds och när jag steg in innanför dörren så låg ett svart paket och väntade på mig. Det var från familjen i England som varje år skickar en julklapp till mig och Louise. Iår fick jag "trumpvirvel" en mjukis dress!! Förra året fick jag underkläder och tofflor och iår fick jag alltså en mjukis dress i rosa randigt tyg, galet söta är dem! Även fast jag aldrig kommer ta på mig den så är det faktiskt tanken som räknas, inte sant? Gulligt iallfall!
Ska snart bli hämtad av Sofia, som förövrigt har tagit körkort. Vi ska hem till Malin & Maja och göra pepparkakor tsm med dem, mysigt! Imorgon börjar jag 10:00 och på kvällen blir det bio med lite fina människor!
Vi hörs väl antar jag?
Puss

Inga kommentarer: